Харченко Т. Г. (2007) Людина у філософсько-педагогічних концепціях Великої французької буржуазної революції 1789-1794 рр. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). С. 91–97.
Preview
07htgfbr.pdf
Завантажити (158kB) | Preview
Анотація
У статті зроблено спробу дослідити, якими були філософсько-педагогічні погляди на людину та її місце в педагогічному процесі під час Великої французької буржуазної революції 1789-1794 рр. Доведено, що людина виступає одночасно об’єктом і суб’єктом. Її об’єктність обумовлена природним походженням, а суб’єктність – унікальною природною організацією.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Користувач: | Т.О. Книш |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 09:49 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 16:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1594 |