Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування лексичної соціокультурної компетенції студентів немовних спеціальностей ВНЗ

Свириденко І. М., Кухарьонок С. С. (2014) Формування лексичної соціокультурної компетенції студентів немовних спеціальностей ВНЗ. Проблеми підготовки сучасного вчителя» №10, 2014. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. С. 71–76.

[thumbnail of Документ_Microsoft_Word.pdf]
Preview
Текст
Документ_Microsoft_Word.pdf

Завантажити (413kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається проблема формування лексичної соціокультурної компетенції у студентів немовних спеціальностей вищих навчальних закладів. Подано структуру соціокультурної компетенції, яка включає соціолінгвістичну, країнознавчу, лінгвокраїнознавчу компетенції. З’ясовано, що формуючи іншомовну СКК, потрібно не лише надавати студентам культурологічну інформацію, але й навчати їх адекватно користуватися нею в ситуаціях спілкування з носіями мови й культури. Наведено види вправ, які використовуються під час формування соціокультурних вмінь студентів при навчанні лексики, що допомагають оволодіти лексичними одиницями

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: лексична соціокультурна компетенція, немовні спеціальності, культурологічна інформація, полілог культур
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Л.П. Макарчук
Дата подачі: 02 Бер 2015 14:17
Оновлення: 02 Бер 2015 14:17
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16024

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу