Свириденко І. М., Кухарьонок С. С. (2014) Формування лексичної соціокультурної компетенції студентів немовних спеціальностей ВНЗ. Проблеми підготовки сучасного вчителя» №10, 2014. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. С. 71–76.
Документ_Microsoft_Word.pdf
Завантажити (413kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема формування лексичної соціокультурної компетенції у студентів немовних спеціальностей вищих навчальних закладів. Подано структуру соціокультурної компетенції, яка включає соціолінгвістичну, країнознавчу, лінгвокраїнознавчу компетенції. З’ясовано, що формуючи іншомовну СКК, потрібно не лише надавати студентам культурологічну інформацію, але й навчати їх адекватно користуватися нею в ситуаціях спілкування з носіями мови й культури. Наведено види вправ, які використовуються під час формування соціокультурних вмінь студентів при навчанні лексики, що допомагають оволодіти лексичними одиницями
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | лексична соціокультурна компетенція, немовні спеціальності, культурологічна інформація, полілог культур |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | Л.П. Макарчук |
Дата подачі: | 02 Бер 2015 14:17 |
Оновлення: | 02 Бер 2015 14:17 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16024 |