Папіжук В. О. (2007) Європейська інтеграція як чинник реформування змісту шкільної освіти у Франції. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 31. С. 143–146.
Preview
07pvosof.pdf
Завантажити (124kB) | Preview
Анотація
У статті мова йде про вплив європейської інтеграції на реформування змісту шкільної освіти у Франції. Зроблено спробу показати залежність змін у змісті французької шкільної освіти від загальноєвропейських процесів у системі освіти. Франція переконливо демонструє політичну рішучість у розв’язанні складних проблем шкільної освіти, доказом цього є новий Закон про освіту, прийнятий 23 квітня 2005 року.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LF Індивідуальні інститути (Європа) |
| Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
| Користувач: | Л.М. Веселовська |
| Дата подачі: | 18 Лист 2008 13:00 |
| Оновлення: | 14 Серп 2015 19:16 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1607 |
| ДСТУ 8302:2015: | Папіжук В. О. Європейська інтеграція як чинник реформування змісту шкільної освіти у Франції. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 31. С. 143–146. |


