Грибан Г. П. (2014) Нормування фізичних навантажень у навчальному процесі з фізичного виховання шляхом самооцінки студентами рівня власного фізичного стану. Canadian Journal of Science, Education and Culture. Т. 2, № 1 (5). С. 392–396.
Preview
канада°.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються результати досліджень самооцінки студентами власного фізичного стану і фізичної працездатності, що дозволяє створити моделі фізичної активності під час проведення навчальних занять з фізичному вихованню.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | самооцінка, фізичний стан, фізична активність, працездатність, фізичний розвиток, фізична підготовленість. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра фізичної культури та базової загальновійськової підготовки |
Користувач: | Григорій Петрович Грибан |
Дата подачі: | 05 Бер 2015 19:58 |
Оновлення: | 05 Бер 2015 19:58 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16131 |
ДСТУ 8302:2015: | Грибан Г. П. Нормування фізичних навантажень у навчальному процесі з фізичного виховання шляхом самооцінки студентами рівня власного фізичного стану. Canadian Journal of Science, Education and Culture. 2014. Т. 2, № 1 (5). С. 392–396. |