Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Етапи розвитку концепцій морального виховання у педагогіці США (60 ті роки ХХ – початок ХХІ ст.)

Довгань Л. І. (2007) Етапи розвитку концепцій морального виховання у педагогіці США (60 ті роки ХХ – початок ХХІ ст.). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 34. С. 106–110.

[thumbnail of 07dlimvp.pdf]
Preview
PDF
07dlimvp.pdf

Завантажити (143kB) | Preview

Анотація

У статті визначено та проаналізовано етапи й тенденції розвитку концепцій морального виховання особистості в сучасній педагогічній науці США у період із 60-х років ХХ до початку ХХІ століття в контексті соціальних, політичних та економічних трансформацій суспільства.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LA Історія освіти
L Освіта > LD Індивідуальні інститути (Сполучені Штати)
Користувач: Т.О. Книш
Дата подачі: 18 Лист 2008 10:48
Оновлення: 14 Серп 2015 16:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1617
ДСТУ 8302:2015: Довгань Л. І. Етапи розвитку концепцій морального виховання у педагогіці США (60 ті роки ХХ – початок ХХІ ст.). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 34. С. 106–110.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу