Довгань Л. І. (2007) Етапи розвитку концепцій морального виховання у педагогіці США (60 ті роки ХХ – початок ХХІ ст.). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 34. С. 106–110.
Preview
07dlimvp.pdf
Завантажити (143kB) | Preview
Анотація
У статті визначено та проаналізовано етапи й тенденції розвитку концепцій морального виховання особистості в сучасній педагогічній науці США у період із 60-х років ХХ до початку ХХІ століття в контексті соціальних, політичних та економічних трансформацій суспільства.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LD Індивідуальні інститути (Сполучені Штати) |
Користувач: | Т.О. Книш |
Дата подачі: | 18 Лист 2008 10:48 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 16:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1617 |
ДСТУ 8302:2015: | Довгань Л. І. Етапи розвитку концепцій морального виховання у педагогіці США (60 ті роки ХХ – початок ХХІ ст.). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 34. С. 106–110. |