Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Жанри реклами кіно та способи їх впливу на глядача

Романюк Л. Ю. (2013) Жанри реклами кіно та способи їх впливу на глядача. V Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих науковців "СУЧАСНІ НАПРЯМКИ ЛІНГВІСТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ТА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УМОВАХ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ".

[thumbnail of Жанри реклами кіно та способи їх впливу на глядача.pdf]
Preview
Текст
Жанри реклами кіно та способи їх впливу на глядача.pdf

Завантажити (3MB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Користувачі 4553 не знайдено.
Дата подачі: 06 Бер 2015 10:41
Оновлення: 06 Бер 2015 10:41
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16186

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу