Мартинова О. М. (2006) Релевантність комунікативного акту як передумова успішної комунікації (на матеріалі сучасної англійської прози). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 29. С. 203–206.
Preview
06mompuk.pdf
Завантажити (123kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто умови створення релевантності комунікативного акту як одного з основних чинників успішної комунікації, визначено помилки релевантності комунікативного акту, їх уплив на його розвиток та досягнення кінцевої мети комунікації, проаналізовано ситуації, де має місце неправильно ініційований комунікативний акт, на прикладі сучасної англійської прози, окреслено перспективи подальшого протікання та завершення акту комунікації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PR Англійська література |
Користувач: | О.О. Казмірчук |
Дата подачі: | 18 Лист 2008 10:39 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 16:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1620 |
ДСТУ 8302:2015: | Мартинова О. М. Релевантність комунікативного акту як передумова успішної комунікації (на матеріалі сучасної англійської прози). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. № 29. С. 203–206. |