Вознюк О. В. (2014) Нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу. Монографія. Житомир Вид-во ЖДУ ім. І. Франка 2014.
ВОЗНЮК_Моногр _история педагогики.pdf
Завантажити (15MB) | Preview
Анотація
У монографії на основі системного аналізу та теоретико-методологічної схеми, яка реалізує рух думки від всезагального до особливого, а від нього до одиничного, із застосуванням широкого спектру міждисциплінарних досліджень – постнекласичної наукової парадигми, універсальної парадигми розвитку та циклічності, концепції психофрактальної сутності людини та соціума, а також універсальної моделі буття, – концептуалізується нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу. Монографію адресовано широкому загалу освітян, науковцям, викладачам, аспірантам, студентам вищих навчальних закладів.
Тип ресурсу: | Звіт (Монографія) |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 4431 не знайдено. |
Дата подачі: | 12 Бер 2015 14:44 |
Оновлення: | 12 Бер 2015 14:44 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16366 |