Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Зміст, форми та методи підготовки керівників ДНЗ до інноваційної діяльності в системі післядипломної педагогічної освіти

Наумчук Т. В. (2013) Зміст, форми та методи підготовки керівників ДНЗ до інноваційної діяльності в системі післядипломної педагогічної освіти. Імідж сучасного педагога. № 8-9. С. 27–29. ISSN 2221-6316.

[thumbnail of isp_2013_8-9_9.pdf]
Preview
Текст
isp_2013_8-9_9.pdf

Завантажити (551kB) | Preview

Анотація

Розкривається проблема реалізації інноваційних підходів організації курсової підготовки керівників дошкільних навчальних закладів. Розглядається цілісний процес підготовки керівників дошкільних навчальних закладів до інноваційної діяльності в системі післядипломної педагогічної освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 18 Бер 2015 22:56
Оновлення: 18 Бер 2015 22:58
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16473
ДСТУ 8302:2015: Наумчук Т. В. Зміст, форми та методи підготовки керівників ДНЗ до інноваційної діяльності в системі післядипломної педагогічної освіти. Імідж сучасного педагога. 2013. № 8-9. С. 27–29.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу