Зелінська Н. М. (2013) Рекламування книжкових видань на сучасному українському телебаченні. Вісник Львівського університету. Серія: журналістика (38). С. 277–282.
Preview
стаття_Зелінської_Н.М._.pdf
Завантажити (460kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена вивченню стану рекламування книжкових видань засо-
бами сучасного телебачення в Україні. Окреслено проблему недостатньої кількості
як комерційної, так і соціальної реклами книг і творів різного цільового призначен-
ня на українському ТБ.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | реклама; соціальна реклама, комерційна реклама, книжкові видання; телебачення |
Класифікатор: | P Мова та література > PA Класична філологія |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: | Кароліна Сергіївна Василенко |
Дата подачі: | 23 Бер 2015 09:35 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 17:17 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16547 |