Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Рекламування книжкових видань на сучасному українському телебаченні

Зелінська Н. М. (2013) Рекламування книжкових видань на сучасному українському телебаченні. Вісник Львівського університету. Серія: журналістика (38). С. 277–282.

[thumbnail of стаття_Зелінської_Н.М._.pdf]
Preview
Текст
стаття_Зелінської_Н.М._.pdf

Завантажити (460kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена вивченню стану рекламування книжкових видань засо-
бами сучасного телебачення в Україні. Окреслено проблему недостатньої кількості
як комерційної, так і соціальної реклами книг і творів різного цільового призначен-
ня на українському ТБ.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: реклама; соціальна реклама, комерційна реклама, книжкові видання; телебачення
Класифікатор: P Мова та література > PA Класична філологія
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата подачі: 23 Бер 2015 09:35
Оновлення: 03 Жовт 2016 17:17
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16547

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу