Zhytomyr State University Library

Рекламування книжкових видань на сучасному українському телебаченні

Зелінська Н. М. (2013) Рекламування книжкових видань на сучасному українському телебаченні. Вісник Львівського університету. Серія: журналістика. № 38. pp. 277-282.

[thumbnail of стаття_Зелінської_Н.М._.pdf]
Preview
Text
стаття_Зелінської_Н.М._.pdf

Download (460kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена вивченню стану рекламування книжкових видань засо-
бами сучасного телебачення в Україні. Окреслено проблему недостатньої кількості
як комерційної, так і соціальної реклами книг і творів різного цільового призначен-
ня на українському ТБ.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: реклама; соціальна реклама, комерційна реклама, книжкові видання; телебачення
Subjects: P Language and Literature > PA Classical philology
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature
Depositing User: Кароліна Сергіївна Василенко
Date Deposited: 23 Mar 2015 11:35
Last Modified: 03 Oct 2016 20:17
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16547
ДСТУ 8302:2015: Зелінська Н. М. Рекламування книжкових видань на сучасному українському телебаченні . Вісник Львівського університету. Серія: журналістика. 2013. № 38. pp. 277-282.

Actions (login required)

View Item
View Item