Ситняківська С. М. (2007) Реміснича освіта в класичних європейських педагогічних теоріях XVIII – XIX ст. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 31. С. 163–167. ISSN 2076-6173.
Preview
07ssmept.pdf
Завантажити (133kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто місце та роль ремісничої освіти як професійно-технічного напрямку освітньої системи XVIII – XIX століть у європейських педагогічних теоріях. Особлива увага у статі надана вивченню ремісничої освіти дітей та молоді в педагогічній теорії Дж. Локка, Ж.-Ж. Руссо, Й.Г. Песталоцці.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій |
Користувач: | Л.М. Веселовська |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 13:49 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 16:31 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1657 |
ДСТУ 8302:2015: | Ситняківська С. М. Реміснича освіта в класичних європейських педагогічних теоріях XVIII – XIX ст.. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 31. С. 163–167. |