Прус А. В. and Швець В. О. (2003) Дискурсивні висновки щодо прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії на основі генезису вказаного поняття. Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт (20). pp. 126-135. ISSN 966-7507-0-5.
Preview
PrusAV_S1.pdf
Download (290kB) | Preview
Abstract
У статті на основі генезиса і визначення понятя прикладної направленості шкільного курса стереометрії запропоновано умови її реалізації.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Q Science > QA Mathematics |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Algebra and Geometry |
Depositing User: | А. М. Бойко |
Date Deposited: | 07 Apr 2015 14:04 |
Last Modified: | 03 Oct 2016 12:25 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16811 |