Прус А. В. (2004) Вибрані питання прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт. № 22. С. 126–131. ISSN 966-7507-12-2.
Preview
PrusAV_S3.pdf
Завантажити (308kB) | Preview
Анотація
Розкривається прикладний потенціал стереометрії та розглядається можливість використання орігамі як одного із засобів прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | А. М. Бойко |
Дата подачі: | 10 Квіт 2015 09:17 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 12:24 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16881 |
ДСТУ 8302:2015: | Прус А. В. Вибрані питання прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт. 2004. № 22. С. 126–131. |