Прус А. В. (2004) Вибрані питання прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт. № 22. С. 126–131. ISSN 966-7507-12-2.
Preview
PrusAV_S3.pdf
Завантажити (308kB) | Preview
Анотація
Розкривається прикладний потенціал стереометрії та розглядається можливість використання орігамі як одного із засобів прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | Q Наука > QA Математика |
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
| Користувач: | А. М. Бойко |
| Дата подачі: | 10 Квіт 2015 12:17 |
| Оновлення: | 03 Жовт 2016 15:24 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16881 |
| ДСТУ 8302:2015: | Прус А. В. Вибрані питання прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт. 2004. № 22. С. 126–131. |


