Годованець Н. І. (2014) Особливості змішаного методу навчання іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 77. pp. 66-70. ISSN 2076-6173.
Preview
12.pdf
Download (185kB) | Preview
Abstract
У статті представлено змішаний метод навчання іноземної мови. Подано різні трактування змішаного навчання. Окреслено переваги та недоліки даного методу. З'ясовано, що змішаний метод навчання комбінує положення граматико-перекладного і прямого методів. Граматика в даному методі відіграє значну роль. Виявлено що ефективність застосування змішаного типу залежить від рівня підготовки студентів, їх уміння вчитися самостійно, обирати оптимальні для них форми подання навчального матеріалу
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | метод, навчання, принципи, іноземна мова |
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
| Depositing User: | Users 2944 not found. |
| Date Deposited: | 13 May 2015 10:13 |
| Last Modified: | 22 May 2015 18:27 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17259 |
| ДСТУ 8302:2015: | Годованець Н. І. Особливості змішаного методу навчання іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 77. pp. 66-70. |


