Завалевський Ю. І. (2015) Формування вчителя як конкурентоспроможного фахівця. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 77. С. 84–76. ISSN 2076-6173.
14.pdf
Завантажити (224kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто поняття конкурентоспроможності вчителя за умов практичної інноваційної діяльності. Висвітлено аналіз теоретико-методологічних аспектів формування системи конкурентоспроможного вчителя. Обґрунтовано концептуально-технологічну модель формування вчителя як конкурентоспроможного фахівця, її компоненти і технологічність. Виявлено, що сьогодні педагогу необхідні такі якості, які відповідають інтеграційним критеріям: педагогічній майстерності; комунікативному мистецтву; володінню новими педагогічними технологіями; інноваційній педагогічній діяльності; творчому пошуку нових підходів до навчання і виховання учнів
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | конкурентоспроможний вчитель, інноваційна діяльність, компоненти, модель, компетентність вчителя, педагогічні інновації |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 13 Трав 2015 07:18 |
Оновлення: | 22 Трав 2015 15:27 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17262 |
ДСТУ 8302:2015: | Завалевський Ю. І. Формування вчителя як конкурентоспроможного фахівця. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 77. С. 84–76. |