Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування вчителя як конкурентоспроможного фахівця

Завалевський Ю. І. (2015) Формування вчителя як конкурентоспроможного фахівця. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 77. С. 84–76. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 14.pdf]
Preview
Текст
14.pdf

Завантажити (224kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто поняття конкурентоспроможності вчителя за умов практичної інноваційної діяльності. Висвітлено аналіз теоретико-методологічних аспектів формування системи конкурентоспроможного вчителя. Обґрунтовано концептуально-технологічну модель формування вчителя як конкурентоспроможного фахівця, її компоненти і технологічність. Виявлено, що сьогодні педагогу необхідні такі якості, які відповідають інтеграційним критеріям: педагогічній майстерності; комунікативному мистецтву; володінню новими педагогічними технологіями; інноваційній педагогічній діяльності; творчому пошуку нових підходів до навчання і виховання учнів

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: конкурентоспроможний вчитель, інноваційна діяльність, компоненти, модель, компетентність вчителя, педагогічні інновації
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Трав 2015 07:18
Оновлення: 22 Трав 2015 15:27
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17262
ДСТУ 8302:2015: Завалевський Ю. І. Формування вчителя як конкурентоспроможного фахівця. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 77. С. 84–76.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу