Zhytomyr State University Library

Формування вчителя як конкурентоспроможного фахівця

Завалевський Ю. І. (2014) Формування вчителя як конкурентоспроможного фахівця. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 77. pp. 84-76. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 14.pdf]
Preview
Text
14.pdf

Download (224kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто поняття конкурентоспроможності вчителя за умов практичної інноваційної діяльності. Висвітлено аналіз теоретико-методологічних аспектів формування системи конкурентоспроможного вчителя. Обґрунтовано концептуально-технологічну модель формування вчителя як конкурентоспроможного фахівця, її компоненти і технологічність. Виявлено, що сьогодні педагогу необхідні такі якості, які відповідають інтеграційним критеріям: педагогічній майстерності; комунікативному мистецтву; володінню новими педагогічними технологіями; інноваційній педагогічній діяльності; творчому пошуку нових підходів до навчання і виховання учнів

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: конкурентоспроможний вчитель, інноваційна діяльність, компоненти, модель, компетентність вчителя, педагогічні інновації
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Users 2944 not found.
Date Deposited: 13 May 2015 10:18
Last Modified: 22 May 2015 18:27
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17262
ДСТУ 8302:2015: Завалевський Ю. І. Формування вчителя як конкурентоспроможного фахівця. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 77. pp. 84-76.

Actions (login required)

View Item
View Item