Zhytomyr State University Library

Концептуальні засади інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп’ютерного профілю

Корчевський Д. О. (2014) Концептуальні засади інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп’ютерного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 77. pp. 96-101. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 17.pdf]
Preview
Text
17.pdf

Download (207kB) | Preview

Abstract

У статті обґрунтовано концептуальні засади інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп'ютерного профілю. Показано, що інтеграція змісту професійної підготовки є дійовим засобом формування творчої особистості фахівця. З'ясовано, що професійна мотивація як один із найважливіших компонентів пізнавальної функції є вихідною засадою процесу інтеграції змісту професійної підготовки, а інтеграція знань є теоретичною науковою основою для формування змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп'ютерного профілю

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інтеграція, зміст професійної підготовки, майбутні фахівці комп'ютерного профілю, концептуальні засади
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Users 2944 not found.
Date Deposited: 13 May 2015 10:29
Last Modified: 22 May 2015 18:26
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17265
ДСТУ 8302:2015: Корчевський Д. О. Концептуальні засади інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп’ютерного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 77. pp. 96-101.

Actions (login required)

View Item
View Item