Корчевський Д. О. (2015) Концептуальні засади інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп'ютерного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 77. С. 96–101. ISSN 2076-6173.
17.pdf
Завантажити (207kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовано концептуальні засади інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп'ютерного профілю. Показано, що інтеграція змісту професійної підготовки є дійовим засобом формування творчої особистості фахівця. З'ясовано, що професійна мотивація як один із найважливіших компонентів пізнавальної функції є вихідною засадою процесу інтеграції змісту професійної підготовки, а інтеграція знань є теоретичною науковою основою для формування змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп'ютерного профілю
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інтеграція, зміст професійної підготовки, майбутні фахівці комп'ютерного профілю, концептуальні засади |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 13 Трав 2015 07:29 |
Оновлення: | 22 Трав 2015 15:26 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17265 |
ДСТУ 8302:2015: | Корчевський Д. О. Концептуальні засади інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп'ютерного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 77. С. 96–101. |