Zhytomyr State University Library

Особливості застосування педагогічної діагностики у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов

Дуброва С. В. (2014) Особливості застосування педагогічної діагностики у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 77. pp. 137-143. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 24.pdf]
Preview
Text
24.pdf

Download (217kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено проблемі застосування педагогічної діагностики у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Розглянуто порядок та особливості застосування педагогічної діагностики у навчальному процесі ВНЗ. З’ясовано, що педагогічна діагностика дозволяє проаналізувати процес професійної підготовки студентів, визначити його результативність, виявити прогалини у підготовці, усунути їх, підтвердити успішні результати та спроектувати наступні етапи професійної підготовки.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Users 2944 not found.
Date Deposited: 13 May 2015 14:54
Last Modified: 22 May 2015 18:24
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17276
ДСТУ 8302:2015: Дуброва С. В. Особливості застосування педагогічної діагностики у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 77. pp. 137-143.

Actions (login required)

View Item
View Item