Загурська І. С. (2013) Роль референтного компонента здібностей у розвитку самооцінки молодших школярів. Матеріали VІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. pp. 44-45.
Preview
Zagurska I.S. Social reflection and development of self-esteem.pdf
Download (133kB) | Preview
Abstract
У статті підкреслюється значення референтного компонента здібностей для розвитку самооцінки молодших школярів. Визначаються умови розвитку здібностей та, відповідно, самооцінки учнів.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | референтний компонент здібностей, самооцінка, поцінування навчальних досягнень |
| Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
| Divisions: | Faculty of Social and Psychological Sciences > Department of Social and Applied Psychology |
| Depositing User: | Інна Станіславівна Загурська |
| Date Deposited: | 21 May 2015 10:47 |
| Last Modified: | 10 Jun 2015 18:26 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17363 |
| ДСТУ 8302:2015: | Загурська І. С. Роль референтного компонента здібностей у розвитку самооцінки молодших школярів. Матеріали VІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. 2013. pp. 44-45. |


