Zhytomyr State University Library

Роль референтного компонента здібностей у розвитку самооцінки молодших школярів

Загурська І. С. (2013) Роль референтного компонента здібностей у розвитку самооцінки молодших школярів. Матеріали VІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. pp. 44-45.

[thumbnail of Zagurska I.S. Social reflection and development of self-esteem.pdf]
Preview
Text
Zagurska I.S. Social reflection and development of self-esteem.pdf

Download (133kB) | Preview

Abstract

У статті підкреслюється значення референтного компонента здібностей для розвитку самооцінки молодших школярів. Визначаються умови розвитку здібностей та, відповідно, самооцінки учнів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: референтний компонент здібностей, самооцінка, поцінування навчальних досягнень
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Social and Psychological Sciences > Department of Social and Applied Psychology
Depositing User: Інна Станіславівна Загурська
Date Deposited: 21 May 2015 10:47
Last Modified: 10 Jun 2015 18:26
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17363
ДСТУ 8302:2015: Загурська І. С. Роль референтного компонента здібностей у розвитку самооцінки молодших школярів. Матеріали VІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. 2013. pp. 44-45.

Actions (login required)

View Item
View Item