Загурська І. С. (2011) Вплив учбово-творчої діяльності на розвиток самооцінки творчих здібностей молодших школярів. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми педагогіки та психології". pp. 63-66.
Preview
Zagurska I.S.Educational creative activity and self-appraisal of abilities.pdf
Download (240kB) | Preview
Abstract
У статті аналізуються особливості розвитку самооцінки учнів початкових класів залежно від рівня розвивально-творчого потенціалу навчальної діяльності (розвивальна система навчання, традиційна система навчання).
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | самооцінка творчих здібностей, учбово-творча діяльність |
| Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
| Divisions: | Faculty of Social and Psychological Sciences > Department of Social and Applied Psychology |
| Depositing User: | Інна Станіславівна Загурська |
| Date Deposited: | 22 May 2015 13:19 |
| Last Modified: | 22 May 2015 18:04 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17402 |
| ДСТУ 8302:2015: | Загурська І. С. Вплив учбово-творчої діяльності на розвиток самооцінки творчих здібностей молодших школярів. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми педагогіки та психології". 2011. pp. 63-66. |


