Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Вплив учбово-творчої діяльності на розвиток самооцінки творчих здібностей молодших школярів

Загурська І. С. (2011) Вплив учбово-творчої діяльності на розвиток самооцінки творчих здібностей молодших школярів. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми педагогіки та психології".. С. 63–66.

[thumbnail of Zagurska I.S.Educational creative activity and self-appraisal of abilities.pdf]
Preview
Текст
Zagurska I.S.Educational creative activity and self-appraisal of abilities.pdf

Завантажити (240kB) | Preview

Анотація

У статті аналізуються особливості розвитку самооцінки учнів початкових класів залежно від рівня розвивально-творчого потенціалу навчальної діяльності (розвивальна система навчання, традиційна система навчання).

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: самооцінка творчих здібностей, учбово-творча діяльність
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Інна Станіславівна Загурська
Дата подачі: 22 Трав 2015 10:19
Оновлення: 22 Трав 2015 15:04
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17402
ДСТУ 8302:2015: Загурська І. С. Вплив учбово-творчої діяльності на розвиток самооцінки творчих здібностей молодших школярів. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми педагогіки та психології". 2011.. С. 63–66.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу