Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства

Вікарчук О. І. (2015) Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи.. С. 22–24.

[thumbnail of Андрушко_А._С.__Викарчук_О._И.pdf]
Preview
Текст
Андрушко_А._С.__Викарчук_О._И.pdf

Завантажити (319kB) | Preview

Анотація

Метою використання соціально-етичного маркетингу(соціально-відповідального маркетингу) є поєднання інтересів виробників, споживачів і суспільства в цілому. Соціально-етичний маркетинг має в основі такі важливі та поширені поняття як етика, маркетинг, соціум. Етика виступає як система норм та правил поведінки людини або групи людей. Соціум становить собою соціальну сферу життя суспільства.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: маркетинг, соціально-етичний маркетинг
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 22 Трав 2015 10:21
Оновлення: 22 Трав 2015 15:04
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17404
ДСТУ 8302:2015: Вікарчук О. І. Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. 2015.. С. 22–24.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу