Вікарчук О. І. (2015) Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. С. 22–24.
Preview
Андрушко_А._С.__Викарчук_О._И.pdf
Завантажити (319kB) | Preview
Анотація
Метою використання соціально-етичного маркетингу(соціально-відповідального маркетингу) є поєднання інтересів виробників, споживачів і суспільства в цілому. Соціально-етичний маркетинг має в основі такі важливі та поширені поняття як етика, маркетинг, соціум. Етика виступає як система норм та правил поведінки людини або групи людей. Соціум становить собою соціальну сферу життя суспільства.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | маркетинг, соціально-етичний маркетинг |
| Класифікатор: | H Суспільні Науки > H Соціальні науки (Загальне) |
| Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
| Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
| Дата подачі: | 22 Трав 2015 13:21 |
| Оновлення: | 22 Трав 2015 18:04 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17404 |
| ДСТУ 8302:2015: | Вікарчук О. І. Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. 2015. С. 22–24. |


