Zhytomyr State University Library

Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства

Вікарчук О. І. (2015) Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. pp. 22-24.

[thumbnail of Андрушко_А._С.__Викарчук_О._И.pdf]
Preview
Text
Андрушко_А._С.__Викарчук_О._И.pdf

Download (319kB) | Preview

Abstract

Метою використання соціально-етичного маркетингу(соціально-відповідального маркетингу) є поєднання інтересів виробників, споживачів і суспільства в цілому. Соціально-етичний маркетинг має в основі такі важливі та поширені поняття як етика, маркетинг, соціум. Етика виступає як система норм та правил поведінки людини або групи людей. Соціум становить собою соціальну сферу життя суспільства.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: маркетинг, соціально-етичний маркетинг
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Social and Psychological Sciences > Department of Economics, Management, Marketing, and Hospitality Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 22 May 2015 13:21
Last Modified: 22 May 2015 18:04
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17404
ДСТУ 8302:2015: Вікарчук О. І. Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. 2015. pp. 22-24.

Actions (login required)

View Item
View Item