Zhytomyr State University Library

Методичні аспекти впровадження у початковій школі компетентнісного підходу у процесі трудового навчання

Колесник Н. Є. (2014) Методичні аспекти впровадження у початковій школі компетентнісного підходу у процесі трудового навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 78. pp. 118-123. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 24.pdf]
Preview
Text
24.pdf

Download (279kB) | Preview

Abstract

У статті здійснено методичну характеристику компетентнісного підходу у процесі трудового навчання молодших школярів; проаналізовано сутність понять "компетентнісний підхід", "компетентність", "компетенція", "ключові і предметні компетентності"; представлено основні риси й ознаки вмінь та навичок, відтворено особливості організаційної діяльності у процесі трудового навчання молодших школярів. Виявлено особливості впровадження компетентнісного підходу в європейську освіту, відображено стрижневу ідею щодо центрованості на практико-орієнтованих результатах початкової освіти, переосмислення ролі загальнонавчальних і загальнокультурних знань, умінь. У статті показано, що компетентнісний підхід виступає певним орієнтиром системних змін у педагогічній освіті і є основою для розробки сучасного науково-методичного забезпечення підготовки майбутніх учителів початкової школи. З’ясовано, що результатом реалізації цього підходу є сукупність ключових, базових і спеціальних компетентностей. Обґрунтовано, що якість початкової освіти визначається не лише засвоєнням учнями предметних компетентностей, а й ключових, які мають бути найважливішим особистісним надбанням кожного випускника початкової школи. Роз’яснено, що базовими поняттями компетентнісного підходу є компетентність і компетенція, ключові і предметні компетентності. Виокремлено базові характеристики поняття "компетентність" (на основі наукових досліджень).

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: компетентність, компетентнісний підхід, предметно-перетворювальна компетентність молодших школярів
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Art Education
Depositing User: Users 2944 not found.
Date Deposited: 26 May 2015 12:01
Last Modified: 04 Oct 2016 15:05
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17512
ДСТУ 8302:2015: Колесник Н. Є. Методичні аспекти впровадження у початковій школі компетентнісного підходу у процесі трудового навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 78. pp. 118-123.

Actions (login required)

View Item
View Item