Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Методичні аспекти впровадження у початковій школі компетентнісного підходу у процесі трудового навчання

Колесник Н. Є. (2015) Методичні аспекти впровадження у початковій школі компетентнісного підходу у процесі трудового навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 78. С. 118–123. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 24.pdf]
Preview
Текст
24.pdf

Завантажити (279kB) | Preview

Анотація

У статті здійснено методичну характеристику компетентнісного підходу у процесі трудового навчання молодших школярів; проаналізовано сутність понять "компетентнісний підхід", "компетентність", "компетенція", "ключові і предметні компетентності"; представлено основні риси й ознаки вмінь та навичок, відтворено особливості організаційної діяльності у процесі трудового навчання молодших школярів. Виявлено особливості впровадження компетентнісного підходу в європейську освіту, відображено стрижневу ідею щодо центрованості на практико-орієнтованих результатах початкової освіти, переосмислення ролі загальнонавчальних і загальнокультурних знань, умінь. У статті показано, що компетентнісний підхід виступає певним орієнтиром системних змін у педагогічній освіті і є основою для розробки сучасного науково-методичного забезпечення підготовки майбутніх учителів початкової школи. З’ясовано, що результатом реалізації цього підходу є сукупність ключових, базових і спеціальних компетентностей. Обґрунтовано, що якість початкової освіти визначається не лише засвоєнням учнями предметних компетентностей, а й ключових, які мають бути найважливішим особистісним надбанням кожного випускника початкової школи. Роз’яснено, що базовими поняттями компетентнісного підходу є компетентність і компетенція, ключові і предметні компетентності. Виокремлено базові характеристики поняття "компетентність" (на основі наукових досліджень).

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: компетентність, компетентнісний підхід, предметно-перетворювальна компетентність молодших школярів
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 26 Трав 2015 09:01
Оновлення: 04 Жовт 2016 12:05
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17512
ДСТУ 8302:2015: Колесник Н. Є. Методичні аспекти впровадження у початковій школі компетентнісного підходу у процесі трудового навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 78. С. 118–123.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу