Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Соціально-історичні та педагогічні чинники розвитку теорії і практики колективу в 20-х роках XX століття

Петришен О. Г. (2015) Соціально-історичні та педагогічні чинники розвитку теорії і практики колективу в 20-х роках XX століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 78. С. 157–161. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 30.pdf]
Preview
Текст
30.pdf

Завантажити (264kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто питання соціально-історичних та педагогічних чинників розвитку теорії і практики колективного виховання в 20-х роках ХХ століття на Україні. Особливу увагу приділено науковцям, педологам, які уособлювали собою те, що було названо "Харківською школою" педології та відіграли важливу роль у розвитку колективного виховання. Період 20-х років ХХ століття для соціально-політичного і педагогічного розвитку був насичений подіями, які відіграли важливу роль в історії педагогіки як науки

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: колектив, виховання, дитбудинок, освіта, українізація, педологія, рефлексологія
Класифікатор: L Освіта > LA Історія освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 27 Трав 2015 11:17
Оновлення: 27 Трав 2015 11:17
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17524
ДСТУ 8302:2015: Петришен О. Г. Соціально-історичні та педагогічні чинники розвитку теорії і практики колективу в 20-х роках XX століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 78. С. 157–161.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу