Петришен О. Г. (2015) Соціально-історичні та педагогічні чинники розвитку теорії і практики колективу в 20-х роках XX століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 78. С. 157–161. ISSN 2076-6173.
30.pdf
Завантажити (264kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто питання соціально-історичних та педагогічних чинників розвитку теорії і практики колективного виховання в 20-х роках ХХ століття на Україні. Особливу увагу приділено науковцям, педологам, які уособлювали собою те, що було названо "Харківською школою" педології та відіграли важливу роль у розвитку колективного виховання. Період 20-х років ХХ століття для соціально-політичного і педагогічного розвитку був насичений подіями, які відіграли важливу роль в історії педагогіки як науки
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | колектив, виховання, дитбудинок, освіта, українізація, педологія, рефлексологія |
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 27 Трав 2015 11:17 |
Оновлення: | 27 Трав 2015 11:17 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17524 |
ДСТУ 8302:2015: | Петришен О. Г. Соціально-історичні та педагогічні чинники розвитку теорії і практики колективу в 20-х роках XX століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 78. С. 157–161. |