Петришен О. Г. (2014) Соціально-історичні та педагогічні чинники розвитку теорії і практики колективу в 20-х роках XX століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 78. С. 157–161. ISSN 2076-6173.
30.pdf
Завантажити (264kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто питання соціально-історичних та педагогічних чинників розвитку теорії і практики колективного виховання в 20-х роках ХХ століття на Україні. Особливу увагу приділено науковцям, педологам, які уособлювали собою те, що було названо "Харківською школою" педології та відіграли важливу роль у розвитку колективного виховання. Період 20-х років ХХ століття для соціально-політичного і педагогічного розвитку був насичений подіями, які відіграли важливу роль в історії педагогіки як науки
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | колектив, виховання, дитбудинок, освіта, українізація, педологія, рефлексологія |
| Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 27 Трав 2015 14:17 |
| Оновлення: | 27 Трав 2015 14:17 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17524 |
| ДСТУ 8302:2015: | Петришен О. Г. Соціально-історичні та педагогічні чинники розвитку теорії і практики колективу в 20-х роках XX століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 78. С. 157–161. |


