Ситняківська С. М., Хливнюк М. Г. (2015) Особливості впровадження білінгвального навчання у технічних навчальних закладах України. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 78. С. 167–172. ISSN 2076-6173.
32.pdf
Завантажити (271kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано процес становлення та розвитку білінгвальної освіти. Розкрито особливості білінгвальної підготовки студентів за фахом "Радіотехніка","Системна інженерія". Доведено необхідність впровадження і виявлено специфіку організації вивчення спеціальних технічних курсів білінгвальним методом. Варіантом її впровадження у навчальний процес у ВНЗ може бути організація вивчення спеціальних курсів, пов’язаних із використанням алгоритмічних мов програмування білінгвальним методом. Його реалізація забезпечить свідоме ставлення студента до професійної діяльності, розширить можливості адаптації майбутнього фахівця у різних технічних, соціальних, інформаційних, наукових реаліях сьогодення. Доведено, що білінгвальне навчання дасть змогу випускникам технічних навчальних закладів стати продвинутими фахівцями в галузі сучасної електроніки, простіше інтегруватися у сучасний ринок праці, вимоги якого передбачають вільне володіння однією або декількома іноземними мовами за фахом
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | білінгвальне навчання, технічний навчальний заклад освіти, становлення, розвиток |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 27 Трав 2015 11:17 |
Оновлення: | 27 Трав 2015 11:21 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17527 |
ДСТУ 8302:2015: | Ситняківська С. М., Хливнюк М. Г. Особливості впровадження білінгвального навчання у технічних навчальних закладах України. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 78. С. 167–172. |