Залібовська-Ільніцька З. В. (2015) Мобільність майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ: фактори активізації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 79. С. 93–96. ISSN 2076-6173.
20.pdf
Завантажити (243kB) | Preview
Анотація
У статті представлено фактори активізації мобільності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ. Розглянуто наукові підходи щодо тлумачення поняття "мобільність". Зосереджено увагу на видах мобільності (освітню, інформаційну, інтелектуальну, професійну, кваліфікаційну, трудову, комунікативну, адаптаційну, пристосовницьку, ситуаційну, соціальну, територіальну, академічну, наукову) майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ. Описано безпосередній вплив факторів активізації мобільності майбутніх соціальних педагогів на позитивне емоційне сприйняття студентами майбутньої професійної діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | мобільність, майбутній соціальний педагог, фактори активізації мобільності майбутнього соціального педагога |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 03 Черв 2015 06:50 |
Оновлення: | 03 Черв 2015 06:58 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17602 |
ДСТУ 8302:2015: | Залібовська-Ільніцька З. В. Мобільність майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ: фактори активізації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 79. С. 93–96. |