Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Реклама як різновид дискурсивного феномену

Малинівська О. А. (2015) Реклама як різновид дискурсивного феномену. Всеукраїнська наукова конференція пам’яті доктора філологічних наук, професора Д.І.Квеселевича «Сучасний стан і перспективи лінгвістичних досліджень та проблем перекладу»..

[thumbnail of РЕКЛАМА ЯК РІЗНОВИД ДИСКУРСИВНОГО ФЕНОМЕНУ.pdf]
Preview
Текст
РЕКЛАМА ЯК РІЗНОВИД ДИСКУРСИВНОГО ФЕНОМЕНУ.pdf

Завантажити (765kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Користувачі 4553 не знайдено.
Дата подачі: 10 Черв 2015 15:19
Оновлення: 10 Черв 2015 15:19
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17772
ДСТУ 8302:2015: Малинівська О. А. Реклама як різновид дискурсивного феномену. Всеукраїнська наукова конференція пам’яті доктора філологічних наук, професора Д.І.Квеселевича «Сучасний стан і перспективи лінгвістичних досліджень та проблем перекладу». 2015..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу