Сидорчук Н. Г. (2015) Компетентнісний підхід як ключова парадигма удосконалення підготовки професійних кадрів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 80. С. 26–30. ISSN 2076-6173.
7.pdf
Завантажити (268kB) | Preview
Анотація
У статті подано характеристику компетентнісного підходу як ключової сучасної парадигми удосконалення підготовки професійних кадрів. На основі історико-педагогічного аналізу виділено етапи його інтеграції у освітній простір. У контексті загальної характеристики наголошено на потенціалі компетентнісного підходу як системоутворювального чинника для поєднання мотиваційно-когнітивних та поведінкових компонентів структури особистості, а также формування професійно значущих якостей особистості, що у комплексі забезпечує підвищення рівня соціальної успішності майбутнього фахівця, його конкурентоспроможність на європейському ринку праці, особистісне самовираження, саморозвиток, самореалізацію
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | компетентнісний підхід, парадигма, удосконалення, професійні кадри |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 18 Черв 2015 08:06 |
Оновлення: | 18 Черв 2015 08:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17825 |
ДСТУ 8302:2015: | Сидорчук Н. Г. Компетентнісний підхід як ключова парадигма удосконалення підготовки професійних кадрів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 80. С. 26–30. |