Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Компетентнісний підхід як ключова парадигма удосконалення підготовки професійних кадрів

Сидорчук Н. Г. (2015) Компетентнісний підхід як ключова парадигма удосконалення підготовки професійних кадрів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 80. С. 26–30. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 7.pdf]
Preview
Текст
7.pdf

Завантажити (268kB) | Preview

Анотація

У статті подано характеристику компетентнісного підходу як ключової сучасної парадигми удосконалення підготовки професійних кадрів. На основі історико-педагогічного аналізу виділено етапи його інтеграції у освітній простір. У контексті загальної характеристики наголошено на потенціалі компетентнісного підходу як системоутворювального чинника для поєднання мотиваційно-когнітивних та поведінкових компонентів структури особистості, а также формування професійно значущих якостей особистості, що у комплексі забезпечує підвищення рівня соціальної успішності майбутнього фахівця, його конкурентоспроможність на європейському ринку праці, особистісне самовираження, саморозвиток, самореалізацію

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: компетентнісний підхід, парадигма, удосконалення, професійні кадри
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 18 Черв 2015 08:06
Оновлення: 18 Черв 2015 08:13
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17825
ДСТУ 8302:2015: Сидорчук Н. Г. Компетентнісний підхід як ключова парадигма удосконалення підготовки професійних кадрів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 80. С. 26–30.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу