Топачевський С. К. (2015) Етикетизовані синтаксичні конструкції як засоби реалізації інформаційних тактик у текстах англомовної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 80. С. 205–210. ISSN 2076-6173.
43.pdf
Завантажити (293kB) | Preview
Анотація
Особливості синтаксичної будови англомовних рекламних текстів розглянуто з точки зору їх ролі у реалізації інформаційних тактик у рекламному дискурсі, які є проявом стратегії інформування. Засобами реалізації інформаційних тактик є синтаксичні побудови рівня речення і надфразової єдності, які здатні реалізовувати дві протилежні за суттю тактики – компресії і декомпресії. Функціональний аналіз етикетизованих синтаксичних структур пояснює їх роль у поліпшенні сприйняття рекламних текстів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | етикетизація англомовного рекламного дискурсу, стратегія, тактика, рекламний текст, інформаційна компресія і декомпресія, семантично активні синтаксичні конструкції, паралельні синтаксичні конструкції, сегментовані конструкції |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Черв 2015 07:01 |
Оновлення: | 23 Черв 2015 07:07 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17902 |
ДСТУ 8302:2015: | Топачевський С. К. Етикетизовані синтаксичні конструкції як засоби реалізації інформаційних тактик у текстах англомовної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 80. С. 205–210. |