Білюк І. Л. (2015) Ко-брендинг у рекламі міст. "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції.. С. 5–9.
Preview
Білюк.pdf
Завантажити (611kB) | Preview
Анотація
Ко-брендинг як інструмент додаткової реклами міст сприяє їхньому ефективному просуванню в комунікативному середовищі. Використання візуальних елементів у поєднанні з дейктичними знаками, простими синтаксичними конструкціями максимально спрощує процес сприйняття рекламних повідомлень, яким притаманна прагматична поліфункціональність.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Ко-брендинг, реклама міст |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Користувачі 2540 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Черв 2015 09:09 |
Оновлення: | 24 Черв 2015 09:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17971 |
ДСТУ 8302:2015: | Білюк І. Л. Ко-брендинг у рекламі міст. "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції. 2015.. С. 5–9. |