Петров Д. О. (2015) Науково-методичні рекомендації фізичного виховання студентів. Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи.. С. 92–97.
Петров.pdf
Завантажити (821kB) | Preview
Анотація
На сьогоднішній день фізичне виховання є головним та визначальним, на нашу думку, напрямом впровадження фізичної культури і становить органічну частину загального виховання суспільства.
Метою будь-якої програми фізичного виховання студентів є формування гармонійно розвинутої особистості, яка здатна досить активно жити у сучасних не простих умовах глобального впливу світової спільноти на особистість.
У вказаній роботі автором проаналізовано і розроблено основні рекомендації щодо фізичного виховання студентів, що мають ряд специфічних ознак та особливостей.
Також в роботі автором висунено якісно нову концепцію класифікації функцій фізичного виховання для студентів, а саме запропоновано визначення функції «релаксації», тобто переключенння із режиму «розумового навчання» в рухливий режим, що підвищує загальну спортивність особи, рухливість, енергійність та загалом стан здоровя та функції «особистісної», яка має додаткових характер.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | фізичне виховання студентів, психологічний фактор фізичного виховання, фізичне навантаження, фізичні вправи, фізичний розвиток дитини, завдання фізичного виховання. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Дата подачі: | 26 Черв 2015 12:05 |
Оновлення: | 26 Черв 2015 12:05 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18008 |
ДСТУ 8302:2015: | Петров Д. О. Науково-методичні рекомендації фізичного виховання студентів. Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи. 2015.. С. 92–97. |