Арешонков В. Ю. (2008) Толерантність як складова професіоналізму викладачів системи після дипломної педагогічної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). С. 47–52. ISSN 2076-6173.
Preview
13.pdf
Завантажити (146kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто сутність поняття "толерантність" як чинника налагодження партнерських стосунків між тими, хто навчає, і тими, хто навчається в умовах демократизації сучасного українського суспільства і гуманізації освітнього процесу. Доведено, що толерантність є необхідною складовою психолого-педагогічного інструментарію викладача в його професійній діяльності, важливим елементом суб’єкт-суб’єктних відносин на рівні "вчитель" – "учень".
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Відділи: | Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра права та публічного управління |
Користувач: | В.В. Васильчук |
Дата подачі: | 11 Лист 2008 09:47 |
Оновлення: | 23 Січ 2018 13:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1841 |