Арешонков В. Ю. (2008) Толерантність як складова професіоналізму викладачів системи післядипломної педагогічної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 37. pp. 47-52.
Preview
13.pdf
Download (146kB) | Preview
Abstract
У статті розглянуто сутність поняття "толерантність" як чинника налагодження партнерських стосунків між тими, хто навчає, і тими, хто навчається в умовах демократизації сучасного українського суспільства і гуманізації освітнього процесу. Доведено, що толерантність є необхідною складовою психолого-педагогічного інструментарію викладача в його професійній діяльності, важливим елементом суб’єкт-суб’єктних відносин на рівні "вчитель" – "учень".
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LC Special aspects of education > LC5201 Education extension. Adult education. Continuing education |
| Divisions: | Faculty of History, Law and Public Administration > Department of Law and Public Administration |
| Depositing User: | В.В. Васильчук |
| Date Deposited: | 11 Nov 2008 11:47 |
| Last Modified: | 23 Jan 2018 15:46 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1841 |
| ДСТУ 8302:2015: | Арешонков В. Ю. Толерантність як складова професіоналізму викладачів системи післядипломної педагогічної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 37. pp. 47-52. |


