Zhytomyr State University Library

Толерантність як складова професіоналізму викладачів системи післядипломної педагогічної освіти

Арешонков В. Ю. (2008) Толерантність як складова професіоналізму викладачів системи післядипломної педагогічної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 37. pp. 47-52.

[thumbnail of 13.pdf]
Preview
PDF
13.pdf

Download (146kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто сутність поняття "толерантність" як чинника налагодження партнерських стосунків між тими, хто навчає, і тими, хто навчається в умовах демократизації сучасного українського суспільства і гуманізації освітнього процесу. Доведено, що толерантність є необхідною складовою психолого-педагогічного інструментарію викладача в його професійній діяльності, важливим елементом суб’єкт-суб’єктних відносин на рівні "вчитель" – "учень".

Item Type: Article
Subjects: L Education > LC Special aspects of education > LC5201 Education extension. Adult education. Continuing education
Divisions: Faculty of History, Law and Public Administration > Department of Law and Public Administration
Depositing User: В.В. Васильчук
Date Deposited: 11 Nov 2008 11:47
Last Modified: 23 Jan 2018 15:46
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1841
ДСТУ 8302:2015: Арешонков В. Ю. Толерантність як складова професіоналізму викладачів системи післядипломної педагогічної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 37. pp. 47-52.

Actions (login required)

View Item
View Item