Піддубна О. М. (2005) Вплив інтегрованих поліхудожніх програм з образотворчого мистецтва на формування емоційно-чуттєвої сфери школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 21. С. 227–229. ISSN 2076-6173.
Preview
05pomesh.pdf
Завантажити (117kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається вплив інтегрованих поліхудожніх програм з образотворчого мистецтва на формування емоційно – чуттєвої сфери школярів, аналізуються форми переживання почуттів, основні емоційні стани.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | N Образотворче мистецтво > NX Мистецтва взагалі |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра образотворчого мистецтва та дизайну |
Користувач: | О.А. Халімончук |
Дата подачі: | 04 Лист 2008 11:10 |
Оновлення: | 08 Вер 2020 19:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1844 |
ДСТУ 8302:2015: | Піддубна О. М. Вплив інтегрованих поліхудожніх програм з образотворчого мистецтва на формування емоційно-чуттєвої сфери школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 21. С. 227–229. |