Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Випускні кваліфікаційні роботи студентів магістратури та бакалаврату в системі науково-дослідної підготовки майбутніх соціальних педагогів

Зюлковський П., Сейко Н. А. (2015) Випускні кваліфікаційні роботи студентів магістратури та бакалаврату в системі науково-дослідної підготовки майбутніх соціальних педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (81). С. 8–13. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 4.pdf]
Preview
Текст
4.pdf

Завантажити (684kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто специфіку науково-дослідної підготовки магістрів і бакалаврів соціальної
педагогіки в класичному університеті. Представлено методи і форми організації науково-дослідної
роботи студентів магістратури і бакалаврату; обґрунтовано систему завдань для самостійної
науково-дослідної діяльності майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення курсу методології
соціально-педагогічних досліджень. На підставі контент-аналізу проаналізовано тематику випускних
кваліфікаційних робіт як результату самостійної науково-дослідної діяльності майбутніх соціальних
педагогів на випускових кафедрах університету. Сформульовано висновки щодо динаміки пріоритетних
тем випускних кваліфікаційних робіт у зв’язку зі зміною соціальної ситуації в Україні.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: науково-дослідна робота, бакалавр, магістр, випускна кваліфікаційна робота, методологія досліджень.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Вер 2015 06:54
Оновлення: 23 Вер 2015 08:07
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18604
ДСТУ 8302:2015: Зюлковський П., Сейко Н. А. Випускні кваліфікаційні роботи студентів магістратури та бакалаврату в системі науково-дослідної підготовки майбутніх соціальних педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 3 (81). С. 8–13.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу