Головська І. В., Петренко І. П. (2015) Психолого-фізіологічні основи навчання англійської мови в початковій школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (81). С. 65–68. ISSN 2076-6173.
Preview
14.pdf
Завантажити (559kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено характеристиці психологічних і фізіологічних особливостей учнів молодшого
шкільного віку. Особливу увагу приділено визначенню ефективних методів і прийомів навчання
англійської мови у школі першого ступеня. З метою запобігання труднощів у вивченні іноземної мови
рекомендовано використовувати елементи інтерактивного навчання. Серед найбільш ефективних
названо наступні методи: метод "асоціативного куща", "мікрофон", метод проектів, робота в парах,
робота в групах тощо.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | психологічні і фізіологічні особливості учнів молодшого шкільного віку, метод асоціативних символів, інтерактивне навчання, мовне портфоліо. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Вер 2015 07:36 |
Оновлення: | 23 Вер 2015 07:43 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18614 |
ДСТУ 8302:2015: | Головська І. В., Петренко І. П. Психолого-фізіологічні основи навчання англійської мови в початковій школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 3 (81). С. 65–68. |