Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психолого-фізіологічні основи навчання англійської мови в початковій школі

Головська І. В., Петренко І. П. (2015) Психолого-фізіологічні основи навчання англійської мови в початковій школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (81). С. 65–68. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 14.pdf]
Preview
Текст
14.pdf

Завантажити (559kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено характеристиці психологічних і фізіологічних особливостей учнів молодшого
шкільного віку. Особливу увагу приділено визначенню ефективних методів і прийомів навчання
англійської мови у школі першого ступеня. З метою запобігання труднощів у вивченні іноземної мови
рекомендовано використовувати елементи інтерактивного навчання. Серед найбільш ефективних
названо наступні методи: метод "асоціативного куща", "мікрофон", метод проектів, робота в парах,
робота в групах тощо.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: психологічні і фізіологічні особливості учнів молодшого шкільного віку, метод асоціативних символів, інтерактивне навчання, мовне портфоліо.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Вер 2015 07:36
Оновлення: 23 Вер 2015 07:43
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18614
ДСТУ 8302:2015: Головська І. В., Петренко І. П. Психолого-фізіологічні основи навчання англійської мови в початковій школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 3 (81). С. 65–68.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу