Анічкіна О. В. (2015) Особливості формування експериментально-методичних вмінь студентів на лабораторних заняттях з навчальної дисципліни ''Методика навчання хімії''. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (81). С. 129–134. ISSN 2076-6173.
27.pdf
Завантажити (662kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто особливості організації лабораторних занять та можливості підвищення якості
підготовки майбутніх учителів хімії шляхом вдосконалення практикуму з методики навчання хімії.
Визначено систему експериментально-методичних умінь студентів, котрі здобувають кваліфікацію
учителя хімії у ВНЗ. Обґрунтовано методичну модель підготовки студентів до проведення всіх видів
шкільного хімічного експерименту. Зазначено можливі шляхи модернізації сучасного лабораторного
заняття з методики навчання хімії.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | експеримент, демонстраційний дослід, експериментально-методичні вміння студентів, алгоритм підготовки до демонстрації, віртуальна хімічна лабораторія, ігровий метод, задачі-малюнки, техніка хімічного експерименту. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра хімії |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Вер 2015 09:54 |
Оновлення: | 23 Вер 2015 10:01 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18627 |
ДСТУ 8302:2015: | Анічкіна О. В. Особливості формування експериментально-методичних вмінь студентів на лабораторних заняттях з навчальної дисципліни ''Методика навчання хімії''. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 3 (81). С. 129–134. |