Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості формування експериментально-методичних вмінь студентів на лабораторних заняттях з навчальної дисципліни ''Методика навчання хімії''

Анічкіна О. В. (2015) Особливості формування експериментально-методичних вмінь студентів на лабораторних заняттях з навчальної дисципліни ''Методика навчання хімії''. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (81). С. 129–134. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 27.pdf]
Preview
Текст
27.pdf

Завантажити (662kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто особливості організації лабораторних занять та можливості підвищення якості
підготовки майбутніх учителів хімії шляхом вдосконалення практикуму з методики навчання хімії.
Визначено систему експериментально-методичних умінь студентів, котрі здобувають кваліфікацію
учителя хімії у ВНЗ. Обґрунтовано методичну модель підготовки студентів до проведення всіх видів
шкільного хімічного експерименту. Зазначено можливі шляхи модернізації сучасного лабораторного
заняття з методики навчання хімії.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: експеримент, демонстраційний дослід, експериментально-методичні вміння студентів, алгоритм підготовки до демонстрації, віртуальна хімічна лабораторія, ігровий метод, задачі-малюнки, техніка хімічного експерименту.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Природничий факультет > Кафедра хімії
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Вер 2015 09:54
Оновлення: 23 Вер 2015 10:01
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18627
ДСТУ 8302:2015: Анічкіна О. В. Особливості формування експериментально-методичних вмінь студентів на лабораторних заняттях з навчальної дисципліни ''Методика навчання хімії''. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 3 (81). С. 129–134.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу