Анічкіна О. В. (2015) Особливості формування експериментально-методичних вмінь студентів на лабораторних заняттях з навчальної дисципліни «Методика навчання хімії». Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 81. С. 129–134. ISSN 2076-6173.
27.pdf
Завантажити (662kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто особливості організації лабораторних занять та можливості підвищення якості
підготовки майбутніх учителів хімії шляхом вдосконалення практикуму з методики навчання хімії.
Визначено систему експериментально-методичних умінь студентів, котрі здобувають кваліфікацію
учителя хімії у ВНЗ. Обґрунтовано методичну модель підготовки студентів до проведення всіх видів
шкільного хімічного експерименту. Зазначено можливі шляхи модернізації сучасного лабораторного
заняття з методики навчання хімії.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | експеримент, демонстраційний дослід, експериментально-методичні вміння студентів, алгоритм підготовки до демонстрації, віртуальна хімічна лабораторія, ігровий метод, задачі-малюнки, техніка хімічного експерименту. |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Відділи: | Природничий факультет > Кафедра хімії |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 23 Вер 2015 12:54 |
| Оновлення: | 23 Вер 2015 13:01 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18627 |
| ДСТУ 8302:2015: | Анічкіна О. В. Особливості формування експериментально-методичних вмінь студентів на лабораторних заняттях з навчальної дисципліни «Методика навчання хімії». Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2015. № 81. С. 129–134. |


