Кириченко С. В. (2015) Аналіз освіти обдарованих учнів у штаті Новий Південний Уельс (Австралія). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (81). С. 154–159. ISSN 2076-6173.
32.pdf
Завантажити (574kB) | Preview
Анотація
У статті проведено огляд навчальної програми, яка пропонувалась обдарованим учням протягом
останніх трьох десятиліть у штаті Новий Південний Уельс (Австралія), проаналізовано політику і
практику Департаменту освіти штату стосовно навчання таких учнів, а також програм та заходів,
що надаються здібним учням державних шкіл. Також описано структуру системи освіти в Новому
Південному Уельсі, проводиться аналіз видатної доповіді Е. Браггетта в 1985 році в шкільній комісії
Австралійської Співдружності стосовно освіти обдарованих та висвітлено шляхи подальшого її
розвитку у цьому штаті.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | обдарованість, талант, освіта, шкільна програма, Австралія |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Вер 2015 10:16 |
Оновлення: | 23 Вер 2015 10:23 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18632 |
ДСТУ 8302:2015: | Кириченко С. В. Аналіз освіти обдарованих учнів у штаті Новий Південний Уельс (Австралія). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 3 (81). С. 154–159. |